مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-09بين الملل

وزیر خارجه قطر: منطقه در آستانه انفجار است / جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، در سخنانی اینترنتی با دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، - محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر با انتقاد از تنش میان عربستان و ایران از یک سو و میان آمریکا و ایران از سویی دیگر، اعلام کرد که منطقه در آستانه انفجار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، در سخنانی اینترنتی با دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، بر ضرورت همکاری کشور های منطقه تأکید کرد و هشدار داد که منطقه در آستانه انفجار است .

محمد آل ثانی گفت، در سایه محاصره قطر (توسط عربستان، امارات، بحرین و مصر) و در سایه تنش ایران و عربستان و ایران و آمریکا در کشور های عراق، یمن و دیگر کشورها، و همچنین با نبود اصلاحات داخلی (در برخی کشورها)، منطقه در آستانه انفجار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره، وزیر خارجه قطر با بیان اینکه اگر کشور ها منطقه خواستار عبور از این اوضاع هستند، راه حل آن همکاری فی ما بین است، گفت، این تنش ها و منازعه ها نگران کننده است؛ علاوه بر آن، برخی کشور ها قدرت مدیریت حکومت و اجرای اصلاحات داخلی را ندارند که از طریق آن بتوانند با بحران های آتی تعامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه قطر: منطقه در آستانه انفجار است / جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد

وزیر خارجه قطر: منطقه در آستانه انفجار است / جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد