مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-09سياسي

بهبود معیشت مردم و جایگاه مجلس اولویت مجلس آینده باشد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بهبود معیشت مردم و ارتقای جایگاه مجلس را دو اولویت مهم مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در صورتی می توانند نقش تعیین کننده ای در مطالبه گری مردم و تقویت نظام داشته باشند که مردم احساس کنند نمایندگی آنها را می کنند.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بهبود معیشت مردم و ارتقای جایگاه مجلس را دو اولویت مهم مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در صورتی می توانند نقش تعیین کننده ای در مطالبه گری مردم و تقویت نظام داشته باشند که مردم احساس کنند نمایندگی آنها را می کنند.

غلامرضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت های مجلس یازدهم گفت: بحث تعیین اولویت ها یک موضوع اقتضایی بر مبنای شرایط و مقتضیات است؛ در شرایط فعلی به نظر من یکی از مهمترین اولویت ها بهبود معیشت مردم است که لازمه اش فراهم شدن یک سری ساز و کارهاست و عواملی را می طلبد تا بهبود معیشت مردم محقق شود، زیرا همه آمارها بر این مبناست که وضع عمومی معیشت مردم در اقصا نقاط کشور و حتی تهران خوب نیست.

وی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا و تداوم تعطیلی کسب و کارها بر گسترش فقر یادآور شد: یکی از فاکتورهای اصلی بهبود معیشت، حمایت واقعی از تولید است البته تولید به معنای عام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم و جایگاه مجلس اولویت مجلس آینده باشد

بهبود معیشت مردم و جایگاه مجلس اولویت مجلس آینده باشد