مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-09دانش

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس استاد نمونه کشوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کووید 19، - عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی، دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کووید 19، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به روال سال های گذشته فراهم نیست، پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه، وزیر علوم با توجه به شرایط جدید در تماس های تلفنی جداگانه ای به آن ها تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه آن ها قدردانی کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است مراسم رسمی تجلیل از استادان نمونه دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1399 پس از عادی شدن شرایط و رفع بیماری کووید 19 متعاقباً برگزار شود.

ایرانمنش عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی، دانشگاه تربیت مدرس هم اکنون رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه و یکی از دو نایب رییس آکادمی جهانی ریاضی- شیمی است که به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس استاد نمونه کشوری شد

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس استاد نمونه کشوری شد