مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-09سياسي

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می شود


رییس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه پارک بانوان غرب زنجان را نیز از دیگر پروژه های اولویت دار مجموعه شهری برشمرد و گفت: عید فطر این پروژه افتتاح خواهد شد.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر زنجان در سال جاری تحقق شعار سال و جهش تولید است.

وی با اشاره به اینکه تأکید ما این بوده است که در سند راهبردی شهرداری به دنبال پیاده کردن شعار سال باشیم، بیان کرد: در همین راستا به شهردار زنجان نیز تأکید کرده ایم که برنامه ها را در این راستا پیش ببرد.

راشاد با اشاره به اینکه برخی از افراد در شهرداری مانع تولید هستند، افزود: این افراد یا باید روش خود را اصلاح کنند و اگر قصد چنین کاری را ندارند جایگزین برایشان انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت کرونا اقتصاد شهری متاثر شده و ضربه دیده است، تصریح کرد: اما در تلاش هستیم تا با سیاست های تشویقی این   ضربه وارد آمده را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری در سال جاری به ثمر رساندن برنامه های عمرانی است که در دو سال گذشته نیز دنبال شده است، گفت: یکی از اولویت های امسال شورا و شهرداری پروژه سبزه میدان است که پیشرفت خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می شود

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می شود