مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-08سياسي

حزب اتحاد: دولت مدارس را به حال خود رها کرده است/ مگر قرار نبود آموزش رایگان باشد؟


حزب اتحاد ملت طی بیانیه ای با تاکید بر اینکه دولت به تمام معنا مدارس را به حال خود رها کرده است ، نوشت: اگر در مناطق برخوردار مدارس می توانند از اولیای دانش آموزان مبالغ هنگفتی دریافت کنند ولی در مناطق دورافتاده و محروم مدارس عملا قادر به تامین نیازهای اولیه خود نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب اتحاد ملت ایران به مناسبت هفته کارگر و هفته معلم بیانیه ای را منتشر کرده که متن این بیانیه به شرح زیر است: بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی کارگر و روز ملی معلم هر ساله اول ماه می که در ایران مصادف با 11 اردیبهشت است را به عنوان روز جهانی کارگر و 12 اردیبهشت را که مصادف با روز شهادت ابولحسن خانعلی، معلم روشن ضمیر و آیت الله دکترمرتضی مطهری، روحانی نواندیش است، به عنوان روزملی معلم، گرامی می داریم.

تلاقی این نکوداشت ها از دو قشر شریف اجتماعی، اتفاقی مبارک و معنا دار است: کار و فکر و اندیشه و عمل، دو بال توسعه و تعالی بشری است.

  حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به مناسبت این ایام و با تبریک آن به همگان و تقدیر از زحمات کارگران و معلمان سرافراز ایران، نکاتی را به استحضار ملت و دولتمردان می رساند.

بدان امید که امنشاء اثر و مبداء عمل باشد: الف) به مناسبت روز جهانی کارگر انقلابی اسلامی بنا بررویکردهای آزادی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد: دولت مدارس را به حال خود رها کرده است/ مگر قرار نبود آموزش رایگان باشد؟

حزب اتحاد: دولت مدارس را به حال خود رها کرده است/ مگر قرار نبود آموزش رایگان باشد؟