مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-08حوادث

جان باختن پدر و پسری در رودخانه درگز/ اصلاح برخی آبنماها ضروری است


فرماندار درگز با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مسیل ها و آبنماها، گفت: پدر و پسر درگزی که قصد عبور از رودخانه خروشان را داشتند، در آب افتادند و جان باختند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار درگز با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مسیل ها و آبنماها، گفت: پدر و پسر درگزی که قصد عبور از رودخانه خروشان را داشتند، در آب افتادند و جان باختند.

علی فراهی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در این حادثه ناگوار پدر 35 ساله به همراه کودک 5 ساله‎اش سوار بر چهارپا، قصد عبور از عرض رودخانه‎ را داشتند که به دلیل شدت جریان آب در رودخانه سقوط کرده و غرق شدند.

وی مطرح کرد: هرچند در منطقه بارندگی و سیلاب نداشتیم اما به دلیل شیب تند رودخانه که در بعضی از نقاط عمق به دو متر هم می‏ رسد، کودک بر اثر شدت آب در سراشیبی می‎افتد و پدر به دنبال فرزندش می‏ رود که هر دو گرفتار جریان آب شده و جان خود را از دست می ‏دهند.

فرماندار درگز با بیان اینکه این افراد از دهستان میانکوه بخش چاپشلو روستای دوابی بودند، افزود: اجساد این پدر و پسر به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

بخشدار، مسئول هلال احمر، راهداری و سایر دستگاه ها نیز برای دلجویی از خانواده این دو جان باخته، فردا شنبه در منطقه حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن پدر و پسری در رودخانه درگز/ اصلاح برخی آبنماها ضروری است

جان باختن پدر و پسری در رودخانه درگز/ اصلاح برخی آبنماها ضروری است