مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-08اقتصادي

کاهش ماهانه 20 درصد از سهمیه بنزین وانت بار ها


مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سهمیه بنزین پایه وانت بار ها از یک تا دو ماه آینده بصورت ماهانه، 15 تا 20 درصد کاهش می یابد تا به مرحله ای برسیم که سهمیه بنزین پایه صفر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،، غلامحسین دغاغله، درباره آخرین جزییات سهمیه سوخت وانت بار های برون شهری، اظهار داشت: سال گذشته بر اساس مصوبه ای که در دولت تصویب شد، کارگروهی به نام کارگروه تخصیص سوخت برای وانت بار ها و سواری های درون شهری و برون شهری تشکیل شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی حمل و نقل برون شهری است، افزود: بر اساس تصمیمات این کارگروه، مقرر شد در ابتدا به وانت بار ها سهمیه بنزین پایه اختصاص یابد و این سهمیه فارغ از کارکرد آن ها باشد، این سهمیه بنزین پایه برای وانت بار های کم مصرف 300 لیتر در ماه و برای وانت بار های پرمصرف 400 لیتر در ماه تعیین شد.

وی گفت: در مصوبه کارگروه، مقرر شد، ظرف دو ماه، وزارت راه و شهرسازی درباره وانت بار های برون شهری و وزارت کشور در باره وانت بار های درون شهری تمهیدات لازم را بیاندیشند تا پس از دو ماه، سهمیه های تخصیص داده شده (سهمیه بنزین پایه) به تدریج کاهش یابد و براساس پیمایش و کارکرد، سهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ماهانه 20 درصد از سهمیه بنزین وانت بار ها

کاهش ماهانه 20 درصد از سهمیه بنزین وانت بار ها