مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-08دانش

دانشمندان در جستجوی بیگانگان سیارات خارجی را رصد می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، نسل بعدی تلسکوپ های قدرتمند زمینی و فضایی قادر خواهند بود تا سیستم های خورشیدی دور را برای اثبات زندگی در سیارات شبه زمین، - اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ های قوی قادر خواهند بود تا سرنخ هایی از زندگی بیگانگان در ستاره های مرده پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، نسل بعدی تلسکوپ های قدرتمند زمینی و فضایی قادر خواهند بود تا سیستم های خورشیدی دور را برای اثبات زندگی در سیارات شبه زمین، شکار کنند.

بخصوص آن هایی که همراهانی به نام کوتوله سفید دارند.

ویژگی های شیمیایی این دنیا های دور می تواند مشخص کند که آیا زندگی آنجا وجود دارد یا نه.

منجمان دانشگاه کرنل برای کمک به دانشمندان آینده به منظور درک آنچه تلسکوپ هایشان به آن ها نشان می دهد، یک راهنمای میدان طیفی برای این دنیا های سنگی ایجاد کرده اند.

Thea Kozakis که تحقیقات خود را در موسسه کار ساگان کرنل انجام می دهد گفت: ما نشان دادیم که اثرانگشت طیفی چه چیزی می تواند باشد و تلسکوپ ها چه رویداد های فضایی و دنیا های بزرگی را می توانند ببینند.

تنها در چندسال، اخترشناسان با استفاده از ابزار هایی مانند تلسکوپ های فوق بزرگ که به زودی عرضه می شوند، قادرند تا زندگی در سیارات خارجی را جستجو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان در جستجوی بیگانگان سیارات خارجی را رصد می کنند

دانشمندان در جستجوی بیگانگان سیارات خارجی را رصد می کنند