مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-08حوادث

راه اندازی امداد پهپادی در تهران/ آماده باش استمرار دارد


استاندار تهران با اشاره به راه اندازی امداد پهپادی برای زلزله زدگان در شهر تهران گفت: آماده باش در استان تهران استمرار دارد و استان های معین نیز تا 48 ساعت آماده باش خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با محوریت آمادگی در برابر زلزله برگزار شد با اشاره به وقوع زلزله بامداد امروز اظهار داشت: با وقوع زلزله 5.

1 دهم ریشتری تهران که در برخی استان ها همچون جنوب مازندران و البرز نیز احساس شد بلافاصله تمامی دستگاه های استانی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه از بدو وقوع زلزله تیم های خدماتی و اکیپ های امداد و نجات به کانون اصلی وقوع زمین لرزه در روستای زیارت شهرستان دماوند اعزام شدند بیان داشت: خسارت جانی ناشی از ریزش ساختمان و یا آوار نداشتیم اما دو نفر فوت شدند که یک مرد 60 ساله در گیلاوند هنگام فرار از خانه دچار ضربه مغزی شد و یک خانم 21 ساله هم در اثر ترس و اضطراب جان خود را از دست داد و علاوه بر این 25 نفر نیز مصدوم اعلام شدند که جز 2 تن بقیه از بیمارستان مرخص شدند.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به تداوم وضعیت آماده باش نیروهای امدادی تصریح کرد: با وقوع زمین لرزه 2600 نفر از عوامل اورژانس و 6 اکیپ هلال احمر به روستاهای دماوند اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی امداد پهپادی در تهران/ آماده باش استمرار دارد

راه اندازی امداد پهپادی در تهران/ آماده باش استمرار دارد