مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-08اقتصادي

سیاست افزایش جنگل کاری در کاشان در دستور کار است/افزایش 34 هکتاری جنگل در برزک


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان اگفت: سیاست افزایش جنگل کاری در روستاهای مختلف کاشان در دستور کار قرار گرفته است.

- محمدمهدی شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود سه پروژه جنگل کاری در سال 98 در شهرستان کاشان اظهار داشت: جنگل کاری روستای نابر از توابع شهر برزک کاشان یکی از این مناطق جنگلی شهرستان کاشان است که دارای جنگل های دست کاشتی به وسعتی برابر 200 هکتار بادام کوهی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در حاشیه این رویشگاه طبیعی افزایش جنگل داشته ایم، ابراز داشت: جنگل های طبیعی این منطقه در ارتفاعات مابین نابر، سعد آباد و منطقه سه ده شهر برزک است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان متذکر شد: جنگل کاری دست کاشت رویشگاه روستای نابر کاشان در دهه 70 شمسی توسط این اداره بالغ بر حدود 200 هکتار انجام شده است.

وی با اشاره به اولین جنگلانه عمومی شهروندان کاشانی در این منطقه تصریح کرد: این جنگلانه در سال 97 با همکاری دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس انجام شد.

افزایش جنگل های دست کاشت در کاشان شریفی همچنین از رویکرد این اداره مبنی بر افزایش جنگل های دست کاشت در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش 34 هکتاری جنگل کاری در جنگلانه روستای نابر برزک از توابع کاشان در سال جاری ادامه این سیاست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست افزایش جنگل کاری در کاشان در دستور کار است/افزایش 34 هکتاری جنگل در برزک

سیاست افزایش جنگل کاری در کاشان در دستور کار است/افزایش 34 هکتاری جنگل در برزک