مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-08اقتصادي

سهمیه بنزین وانت بارها از دو ماه آینده ماهانه 20 درصد کاهش می یابد


سهمیه بنزین پایه وانت بارها از یک تا دو ماه آینده بصورت ماهانه، 15 تا 20 درصد کاهش می یابد تا به مرحله ای برسیم که سهمیه بنزین پایه صفر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداو سیما، غلامحسین دغاغله، درباره آخرین جزییات سهمیه سوخت وانت بارهای برون شهری، اظهار داشت: سال گذشته بر اساس مصوبه ای که در دولت تصویب شد، کارگروهی به نام کارگروه تخصیص سوخت برای وانت بارها و سواری های درون شهری و برون شهری تشکیل شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی حمل و نقل برون شهری است، افزود: بر اساس تصمیمات این کارگروه، مقرر شد در ابتدا به وانت بارها سهمیه بنزین پایه اختصاص یابد و این سهمیه فارغ از کارکرد آن ها باشد، این سهمیه بنزین پایه برای وانت بارهای کم مصرف 300 لیتر در ماه و برای وانت بارهای پرمصرف 400 لیتر در ماه تعیین شد.

وی گفت: در مصوبه کارگروه، مقرر شد، ظرف دو ماه، وزارت راه و شهرسازی درباره وانت بارهای برون شهری و وزارت کشور در باره وانت بارهای درون شهری تمهیدات لازم را بیاندیشند تا پس از دو ماه، سهمیه های تخصیص داده شده (سهمیه بنزین پایه) به تدریج کاهش یابد و براساس پیمایش و کارکرد، سهمیه سوخت به این ناوگان اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین وانت بارها از دو ماه آینده ماهانه 20 درصد کاهش می یابد

سهمیه بنزین وانت بارها از دو ماه آینده ماهانه 20 درصد کاهش می یابد