مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-08سياسي

امروز جمهوری اسلامی استقلال بالایی در بین کشورهای جهان دارد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز جمهوری اسلامی در جهان از نظر عزت ملی، علمی، سیاسی، پزشکی و دفاعی جایگاه والایی در بین کشورهای جهان دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز جمهوری اسلامی در جهان از نظر عزت ملی، علمی، سیاسی، پزشکی و دفاعی جایگاه والایی در بین کشورهای جهان دارد، همچنین ما بین کشورهای جهان استقلال بالایی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 19 اردیبهشت ماه در پیام جمعه با اشاره به آیات سوره حدید، اظهار کرد: در قرآن به مؤمنان بشارت داده شده است که مؤمنان در قیامت در هاله ای از نور حرکت می کنند و شاد هستند، باید جوری زندگی کنیم که در قیامت سرافزاز باشیم زیرا سختی دنیا را می توان تحمل کرد اما سختی آخرت را نه.

امام جمعه شهرکرد افزود: عده ای در دنیا شرک، نفاق و ظلم پیشه کردند و دست خالی از دنیا رفتند، افرادی که با دین خدا در دنیا بازی کردند برای نجات خود در قیامت به مومنان متوسل می شوند تا نجات پیدا کنند، اما بین آن ها دیوار عظیمی ایجاد می شود و روانه جهنم می شوند.

وی با اشاره به افرادی که در دنیا گرفتار بازی های سیاسی، شک و تردید به دین خدا شدند، توضیح داد: مال، اموال، فامیل و قدرت دنیوی نمی تواند در آن دنیا شما را نجات دهد، پس تا زمانی که فرصت باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جمهوری اسلامی استقلال بالایی در بین کشورهای جهان دارد

امروز جمهوری اسلامی استقلال بالایی در بین کشورهای جهان دارد