مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-08سياسي

توزیع 6 تُن گوشت برای سلامتی امام زمان بین محرومان


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، گفت: تاکنون 6 تُن گوشت به همت این قرارگاه بین محرومان توزیع شده و در طول ماه رمضان 200 هزار پرس غذای گرم نیز طبخ و توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم صدوقی، معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به روند فعالیت قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی  اظهار کرد: با توجه به رویکرد مردمی این قرارگاه، برخی خیران هم در آن مسئولیت هایی گرفته اند.

وی درباره دستاوردها و اقدامات این قرارگاه، تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز که در آستانه نیمه ماه ضیافت الهی قرار داریم، بیش از 6 تن گوشت تبرکی در پی اجرای پویش #نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) به همت این قرارگاه توزیع شده است.

 علاوه بر این، آشپزخانه مسجد توسط بانی خاص که اعلام آمادگی برای طبخ غذا کرده است، در طول ماه مبارک رمضان بالغ بر 200 هزار پرس غذای گرم بین محرومان توزیع می کند.

صدوقی درباره گستره فعالیت قرارگاه بیان کرد: لایه های فعالیت قرارگاه در سه سطح تعریف شده است، نخست استان قم، دوم همه استان ها که با همکاری خادمان مسجد در استان ها این طرح ترویج شده و بالغ بر 13 استان پیگیر پویش قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) هستند و به همت آنها ده ها تُن گوشت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 تُن گوشت برای سلامتی امام زمان بین محرومان

توزیع 6 تُن گوشت برای سلامتی امام زمان بین محرومان