مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-08سياسي

ضعف در پرداخت سهم کتابخانه های عمومی نی ریز، استهبان و بختگان


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از پرداخت نشدن و ضعیف سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی شهرهای نی ریز، استهبان و بختگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد طهماسبی نماینده منتخب مردم شهرستان های نیریز، استهبان و بختگان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با روح الله منوچهری مدیرکل و معاونان این اداره دیدار کرد.

بررسی وضعیت و زیرساخت های کتابخانه های عمومی این سه شهرستان، نیازها و مشکلات موجود و وضعیت پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها موضوع این دیدار بود.

روح الله موچهری در این دیدار با تصریح اینکه 12 کتابخانه عمومی در این 3 شهرستان به مردم خدمات می دهند، عنوان کرد: وجود ساختمان های استیجاری بزرگترین مشکل کتابخانه های عمومی در این سه شهرستان است وی اعلام کرد: آمار شاخص های کتابخانه ای همچون عضویت، امانت و تعداد کتاب در شهرستان های نیریز و استهبان از میانگین استانی بالاتر است و این دو شهرستان از این نظر در شرایط مطلوب تری قرار دارند هر چند که تا رسیدن به نقطه استاندارد فاصله زیادی داریم.

همچنین فعالیت های خلاقانه و ترویجی بسیاری در کتابخانه های عمومی هر سه شهرستان برگزار می شود و عملکرد کتابداران در این زمینه مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در پرداخت سهم کتابخانه های عمومی نی ریز، استهبان و بختگان

ضعف در پرداخت سهم کتابخانه های عمومی نی ریز، استهبان و بختگان