مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-08اقتصادي

روایت یک رفسنجانی که در اوج نیازمندی، 70 میلیون طلا به صاحبش برگرداند


یکی از اهالی روستای اکبرآباد برخوردار رفسنجان طلاهای گم شده به ارزش 70 میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا امینایی مقدم یکی از اهالی روستای اکبرآباد برخوردار از توابع بخش مرکزی رفسنجان مقداری طلا به ارزش 70 میلیون تومان در یکی از محله های شهر رفسنجان پیدا می کند.

وی که در اوج نیازمندی هم به سر می برد و حتی توان تأمین جهیزیه دخترش را در مدت دو سال اخیر نداشته تا او را به خانه بخت بفرستد، اظهار کرد: پس از دیدن این مقدار طلا بلافاصله در دیوار آگهی گذاشتم و با توجه به اینکه میدانستم صاحب طلاها و خانواده اش در اوج نگرانی و ناراحتی هستند، من هم خواب از چشمانم ربوده شده بود و دعا کردم که صاحب طلا پیدا شود تا هم او، هم من از نگرانی درآییم.

این مرد امانتدار و پاکدست ادامه داد: با وجود اینکه شرایط  اقتصادی خانواده ام بسیار بد و در سختی زندگی می کنیم اما امکان نداشت که لحظه ای خیال نگه داشتن طلا به فکرم خطور کند چرا که از بچگی یاد گرفته ام که نان حلال به خانه ببرم و خانواده ام با نان حلال روزگار سپری کنند و خدا را شاکرم که طلاها به دست صاحبش رسید.

 صاحب طلاها هم با ذکر این موضوع که همان روز که طلاها را خریداری کردم، گم شان کردم، بیان داشت: پس از اینکه آگهی را در دیوار دیدم تماس گرفتم و به منزل یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک رفسنجانی که در اوج نیازمندی، 70 میلیون طلا به صاحبش برگرداند

روایت یک رفسنجانی که در اوج نیازمندی، 70 میلیون طلا به صاحبش برگرداند