مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-08سياسي

میرجلال الدین کزازی: هنوز در سده پنجم مانده ام


بانوی من همیشه می گوید که تو در سده پنجم مانده ای زیرا در سده پنجم فردوسی سر برآورده، شاهنامه را سروده، پایه های استوار ایران نو در آن ریخته شده از همین رو شاید بانوی من که فرهیخته و با تاریخ و فرهنگ ایرانی آشناست در میان سده های .

- میرجلال الدین کزازی گفت: بانوی من همیشه می گوید که تو در سده پنجم مانده ای زیرا در سده پنجم فردوسی سر برآورده، شاهنامه را سروده، پایه های استوار ایران نو در آن ریخته شده از همین رو شاید بانوی من که فرهیخته و با تاریخ و فرهنگ ایرانی آشناست در میان سده های گوناگون انگشت بر سده پنجم نهاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو_ ایران، میر جلال الدین کزازی شاهنامه پژوه و استاد دانشگاه شب گذشته (18 اردیبهشت ماه) مهمان نت گپ های یونسکویی در صفحه اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اجرای عبدالمهدی مستکین بود.

مستکین در ابتدای این برنامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت نجف دریابندری، عنوان کرد: حقیقتا همان طور که حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران عنوان کرد، این پیرمرد به دریا رفت و بازنگشت اما کدامین دریا؟ دریای عشق.

روح این مرد در آرامش باد.

در ادامه کزازی - شاهنامه پژوه و استاد دانشگاه، گفت: برای من بسی مایه شادمانی است که در این روزهای بس خجسته که روزهای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرجلال الدین کزازی: هنوز در سده پنجم مانده ام

میرجلال الدین کزازی: هنوز در سده پنجم مانده ام