مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 18:402020-05-07اجتماعي

ممنوعیت ساخت وساز در بلوار ابوریحان/بند یک روستای رحیم آباد تخلیه و مرمت شود


در پی تشکیل شورای هماهنگی مدیریت بحران ابرکوه مقرر شد کلیه ساخت وسازها در بلوار ابوریحان بیرونی تا زمان اجرای طرح مهار آب های سطحی ممنوع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی بارندگی های شدید در ابرکوه طی روزهای اخیر و راه افتادن سیل در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و آبگیری بندهای خاکی، شورای هماهنگی مدیریت بحران ابرکوه به منظور کنترل وضعیت و جلوگیری از حادثه و خسارت در بارندگی های بعدی، تشکیل جلسه داد.

محمد کاظمی نسب دراین باره و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد تا بند یک روستای رحیم آباد که آسیب دیده است، پس از تخلیه به سرعت مرمت شود.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اداره منابع طبیعی شهرستان ابرکوه مأمور شد تا عملیات اجرایی طرح مهار سیلاب های غرب ابرکوه و مهردشت را آغاز کند.

کاظمی نسب همچنین از آغاز مطالعه طرح جمع آوری آب های سطحی بلوار ابوریحان بیرونی خبر داد و تأکید کرد: کلیه ساخت وسازها در بلوار ابوریحان تا زمان اجرای طرح مهار آب های سطحی در این بلوار ممنوع خواهد بود.

وی بر تسریع در اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی در شهر مهردشت تأکید کرد و افزود: با توجه به آسیب دیدگی قسمت هایی از دیوارهای قلعه تاریخی رباط در زمان بارندگی و همچنین احاطه شدن این قلعه توسط سیلاب ها، اجرای طرح ایمن سازی قلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ساخت وساز در بلوار ابوریحان/بند یک روستای رحیم آباد تخلیه و مرمت شود

ممنوعیت ساخت وساز در بلوار ابوریحان/بند یک روستای رحیم آباد تخلیه و مرمت شود