مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-05-07سياسي

نامه وزیر خارجه روسیه به ظریف


​«سرگیی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نامه نوشت و همبستگی کامل روسیه با ایران علیه تحریم های ضد بشری و یک جانبه آمریکا را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جناب آقای وزیر، دوست عزیز در ابتدا مایلم حلول ماه رمضان که برای تمامی مسلمانان مقدس است را به شما و همکاران وزارت امور خارجه ایران تبریک عرض نمایم، آرزوی استقامت و پایداری دارم.

تمایل دارم همبستگی کامل ما با ارزیابی های شما در خصوص خط مشی ضد بشری واشنگتن در زمینه گسترش تحریم های غیر قانونی یکجانبه علیه ایران که همانند بسیاری از کشورهای جهان از شیوع عفونت جدید ویروس کرونا بطور جدی آسیب دیده است را خاطر نشان نمایم.

این رویکرد اصولی در گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران که در 21 آوریل سال جاری برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.

ضمن نظارت بر پیامدهای سنگین پاندمی برای بسیاری از کشورها و ملت ها، به اهمیت پیشنهاد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه که در اجلاس سران گروه بیست در 26 مارس سال جاری مطرح شد و در مورد لغو محدودیت های تحویل دارو و مایحتاج اولیه و همچنین تراکنش های خرید آنها بود بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر خارجه روسیه به ظریف

نامه وزیر خارجه روسیه به ظریف