مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-07اقتصادي

طرح توسعه و بهسازی روستاها با رعایت جوانب ایمنی انجام شود


طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز فرماندار شهرستان همدان با همراهی بخشدار مرکزی از چهار روستای باغچه، آقداش، سبزآباد و گورگز بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان همدان از نزدیک در جریان روند بهسازی روستاها قرار گرفت و مسائل و مشکلات روستا و روستاییان را مورد بررسی قرار داد.

حسین افشاری با حضور در روستای 70 خانواری باغچه با بیان اینکه رسیدن گاز به روستا ها موجب پویایی روستا شده است افزود: دهیاری نسبت به تکمیل آسفالت معابر زیرسازی شده روستا اقدام کند .

وی در بازدید از روستای آقداش ضمن شنیدن مشکلات اهالی عنوان کرد: طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه از کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبزآباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد و افزود: بعنوان مصداق عینی و عملی جهش تولید چنین گارگاه هایی می تواند در روستاهای کم جمعیت نیز شکل گیرد و اشتغال جوانان روستا را بدنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه تولید داخلی و صفر تا صد ادوات کشاورزی و کمباین با ظرفیت 12 تا 16 عدد در سال نشان از توانایی بی بدیل این صنعتگران است بر رفع موانع عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه و بهسازی روستاها با رعایت جوانب ایمنی انجام شود

طرح توسعه و بهسازی روستاها با رعایت جوانب ایمنی انجام شود