مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-07اجتماعي

برنامه های آموزش کانون پرورش فکری مبتنی بر فرهنگ غنی اسلام باشد


برنامه های آموزشی کانون پرورش فکری باید مبتنی بر فرهنگ غنی اسلام بوده و آموزش ها توسط افرادی که مقید به این آرمان ها هستند ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست فرماندار همدان و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور تنی چند از معاونان و کارشناسان ظهر پنج شنبه در فرمانداری همدان برگزار و فعالیت های این کانون در ایام شیوع ویروس کرونا تشریح شد.

حسین افشاری پس از استماع گزارش فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان که همزمان با شعار در خانه بمانیم و تعطیلی مراکز زیر مجموعه این کانون و سایر مراکز آموزشی به صورت مجازی برای بهره برداری جامعه هدف تدوین و اجرایی شده است ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان این مجموعه گفت: علیرغم تعدد مأموریت ها و دستگاه های اجرایی مسئول در حوزه امور فرهنگی و هنری جایگزینی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور نداریم که به این شکل با انسجام و به صورت تخصصی فعالیت های برجسته و قابل توجه برای کودکان و نوجوانان اجرا کند.

افشاری افزود: آنچه جامعه به آن نیاز دارد علاوه بر توجه به سلامت جسم، کسب مهارت و علم، پرورش روح و نیاز به امید و نشاط است که به برکت انقلاب اسلامی دین جایگاه خود را پیدا کرده و به عنوان یک جامعه عاطفی و مهرورز باید برای انتقال آرمان ها و ارزشها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزش کانون پرورش فکری مبتنی بر فرهنگ غنی اسلام باشد

برنامه های آموزش کانون پرورش فکری مبتنی بر فرهنگ غنی اسلام باشد