مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-07اقتصادي

بیش از یک میلیون ماسک در واحدهای صنعتی کردستان تولید شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بیش از یک میلیون ماسک سنتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در واحدهای صنعتی استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، بیش از دو میلیون و 700 هزار جفت دستکش یکبار مصرف وارد این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان دستکش در فروشگاه های منتخب بین مردم توزیع شده است، افزود: دو واحد تولید دستکش یکبار مصرف هم در شهرهای سنندج و بیجار به بهره برداری رسیده و با شروع فعالیت این واحدها نیاز مردم استان به دستکش تامین شده و دیگر احتیاجی به وارد کردن آن از دیگر استان های کشور نداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک میلیون ماسک سنتی توسط واحدهای صنعتی که خط تولید خود را تغییر دادند، تولید و روانه بازار شده است.

دره وزمی یادآور شد: علاوه بر تولید این میزان ماسک و دستکش در استان، با پیگیری های انجام شده 80 هزار عدد ماسک سه لایه و بیش از 14 هزار عدد ماسک N95 را تهیه و به طور رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون ماسک در واحدهای صنعتی کردستان تولید شد

بیش از یک میلیون ماسک در واحدهای صنعتی کردستان تولید شد