مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-07سياسي

توزیع 5 هزار بسته تبرکی ویژه ولادت کریم اهل بیت(ع) در مراکز درمانی همدان


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع 5 هزار بسته تبرکی ویژه ولادت کریم اهل بیت (ع) در مراکز درمانی و محله های همدان خبر داد و گفت: - حجت الاسلام سید حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح نسیم کرامت توسط اداره اوقاف شهرستان و همکاری مرکز افق امامزاده عبدالله(ع) همدان خبر داد و اظهار کرد: روز جمعه 19 اردیبهشت ماه کاروان شادی ویژه ولادت کریم اهل بیت(ع) در قالب طرح نسیم کرامت راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: 5 هزار بسته تبرکی ویژه این ولادت تهیه شده که فردا در مراکز درمانی و محلات شهر همدان توزیع در قالب برنامه کاروان شادی خواهد شد.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به پخت و توزیع 10 هزار قرص نان صلواتی در مناطق حاشیه شهر در این روز اشاره کرد و گفت: روز گذشته نیز به صورت نمادین مرحله دوم ضیافت همدلی با حضور مسوولان استانی در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از روز شنبه 20 اردیبهشت ماه بسته هایی حاوی مواد غذایی بین نیازمندان همدان توزیع خواهد شد افزود: 5 هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش 300 هزار تومان در استان توزیع خواهد شد که در شهرستان همدان نیز اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته تبرکی ویژه ولادت کریم اهل بیت(ع) در مراکز درمانی همدان

توزیع 5 هزار بسته تبرکی ویژه ولادت کریم اهل بیت(ع) در مراکز درمانی همدان