مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-07سياسي

کلید توسعه هر جامعه ای انتقال دانایی و تربیت نسل جدید است


فرماندار صومعه سرا کلید توسعه هر جامعه ای را انتقال دانایی و تربیت نسل جدید و گفت: نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی در این فرایند از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

- ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا کلید توسعه هر جامعه ای را انتقال دانایی و تربیت نسل جدید و گفت: نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی در این فرایند از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

سیدجلال سیدمحمدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان صومعه سرا، با بیان اینکه معلم انسان ساز است و می تواند با تربیت انسان های بزرگ و اثربخش جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهد، اظهار کرد: یکی از اهداف بعثت انبیا تزکیه و تعلیم انسان ها بوده و این چنین است که از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد می شود.

وی افزود: معلم با ازخودگذشتگی و ایثار تلاش می کند تا با همه مشکلات موجود رسالت تربیت و تعلیم فرزندان مان را انجام دهد و نمونه بارز آن در ایام کرونایی فعلی است که با ایثارگری های خود در امر آموزش همچنان پابرجا هستند.

فرماندار صومعه سرا اضافه کرد: هفته معلم نه تنها برای تکریم مقام معلم بلکه تقدیر از جایگاه دانش، اندیشه، خردورزی و آموزه های اخلاقی است و معلمان با دلسوزی و عاشقانه در راه پیشرفت جامعه تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید توسعه هر جامعه ای انتقال دانایی و تربیت نسل جدید است

کلید توسعه هر جامعه ای انتقال دانایی و تربیت نسل جدید است