مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-07اقتصادي

طرح «آمارگیری نیروی کار» اجرا می شود/ افزایش نرخ بیکاری در لرستان


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از اجرای طرح «نیروی کار فصل بهار» از 20 اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.

- خرم آباد- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از اجرای طرح نیروی کار فصل بهار از 20 اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین نورالدینی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نیروی کار فصل بهار سال 1399 به‬ صورت تلفنی از 20 اردیبهشت ماه در لرستان خبر داد و اظهار داشت: طرح آمارگیری نیروی کار از مهم ترین طرح های آماری مرکز آمار ایران بوده که منطبق بر آخرین توصیه های سازمان بین‏‬ المللی کار است و برای مقایسه بین‬ ‏المللی شاخص های نیروی کار امکان بهتری را فراهم می ‏آورد.

وی، گفت: طرح آمارگیری نیروی کار بر اساس نیاز برنام‬ه ریزان و با هدف محاسبه شاخص های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و تغییرات آن ها طراحی شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ، عنوان کرد: این طرح توسط مرکز آمار ایران با همکاری معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها به صورت نمونه گیری اجرا می شود.

نورالدینی با بیان اینکه این طرح به صورت فصلی در طول سال جاری اجرا می شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مأموران آمارگیر به جای مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آمارگیری نیروی کار» اجرا می شود/ افزایش نرخ بیکاری در لرستان

طرح «آمارگیری نیروی کار» اجرا می شود/ افزایش نرخ بیکاری در لرستان