مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-07بين الملل

گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی مجددا درباره سوریه دروغ از آب درآمد


افشاگرهای پشت سرهم مسؤولان کنونی و سابق سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی هر بار که برملا می شوند ثابت می کنند، گزارش اخیر این سازمان در مورد ادعای به کارگیری تسلیحات شیمیایی در شهرک لطامنه سال 2017 دستکاری شده و ساختگی بوده است.

- افشاگرهای پشت سرهم مسؤولان کنونی و سابق سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی هر بار که برملا می شوند ثابت می کنند، گزارش اخیر این سازمان در مورد ادعای به کارگیری تسلیحات شیمیایی در شهرک لطامنه سال 2017 دستکاری شده و ساختگی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در جدیدترین افشاگری که توسط وبسایت اخباری مستقل ذی گری زون منتشر شد، آمده است: مسؤولانی که در تنظیم، تهیه و بازنگری گزارش منتشر شده در هشتم ماه میلادی گذشته دست داشتند و توسط گروه موسوم به تیم تحقیقات و شناسایی هویت تنظیم شد، گفتند: این گزارش سیاسی شده و مبنی بر شایعات و گفته های بی ربط و ادعای های علمی غلط است.

همچنین به گفته این مسؤولان، این گزارش تحت تاثیر عاملان مخفی غیرمتخصص قرار گرفته که از گروه های مخالف جانبداری می کنند.

کارشناسان و مسؤولان تاکید کردند، گزارش سازمان در مورد لطامنه تلاش دارد مجددا مساله اقدام بعضی کشورهای بانفوذ برای سوء استفاده از سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی را با هدف پیشبرد اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی مجددا درباره سوریه دروغ از آب درآمد

گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی مجددا درباره سوریه دروغ از آب درآمد