مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-07بين الملل

صائب عریقات: اتحادیه اروپا بر مخالفت با الحاق و شهرک سازی تاکید دارد


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اظهار کرد، وزارت خارجه هلند بار دیگر موضع این کشور در مخالفت با الحاق و شهرک سازی را اعلام کرد.

- دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اظهار کرد، وزارت خارجه هلند بار دیگر موضع این کشور در مخالفت با الحاق و شهرک سازی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در بیانیه ای افزود، این تاکید در جریان تماس تلفنی با تایس وان دِر مدیرکل وزارت خارجه هلند مطرح شد که اشاره مجدد هلند درباره مخالفت با الحاق و شهرک سازی ها را به همراه داشت.

عریقات اشاره کرد: در بیانیه جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز مخالفت با طرح الحاق مساحات گسترده ای از کرانه باختری اشغالی از جمله بخش هایی از منطقه غور اردن و شمال بحر المیت و اعمال حاکمیت اسراییل بر شهرک های غیرقانونی اعلام شده است.

در این بیانیه بر ثبات در موضع اتحادیه اروپا درخصوص وضعیت اراضی اشغال شده از سال 1967، عدم تغییر موضع منسجم با این قانون و قطعنامه های شورای امنیت از جمله 242 و 338 تاکید شده است.

این مقام فلسطینی اظهار کرد، برنامه الحاق اراضی اشغالی که دولت ترامپ ارائه کرده است همه چیز را با روایتی نژادپرستانه همراه با نقض قوانین بین الملل و نادیده گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صائب عریقات: اتحادیه اروپا بر مخالفت با الحاق و شهرک سازی تاکید دارد

صائب عریقات: اتحادیه اروپا بر مخالفت با الحاق و شهرک سازی تاکید دارد