مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-07اقتصادي

تکمیل پروژه آب و فاضلاب کرمان نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: حدود 70 درصد از پروژه فاضلاب شهر کرمان باقی مانده است که با نرخ امروز برای اتمام آن به 2 هزار میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

- محمد طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تشریح جزییات پروژه فاضلاب این شهر اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در خرداد ماه سال 76 کلید خورد و اعتبار آن بر اساس ردیف بودجه‎ای که در قانون داشته، سالانه بین 2 تا 10 میلیارد تومان متغیر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه طی این سال‎ها شرکت آب و فاضلاب متناسب با اعتبار تخصیص داده شده، اجرای پروژه فاضلاب را پیش می‎برد، بیان داشت: تا پایان سال 98 حدود 520 کیلومتر شبکه جمع‎آوری فاضلاب اجرا و دو تصفیه‎خانه با ظرفیت جمع‎آوری فاضلاب 150 هزار نفر احداث شده و به بهره‎برداری رسیده است به عبارتی هر تصفیه‎خانه برای 75 هزار نفر کاربرد دارد.

طاهری با بیان اینکه در این مدت 37 هزار و 222 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است، تصریح کرد: در مجموع از سال 76 تاکنون حدود 25 تا 30 درصد از کل پروژه اجرایی شده و حدود 70 درصد باقی مانده است که با نرخ امروز برای اتمام آن به 2 هزار میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه آب و فاضلاب کرمان نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه آب و فاضلاب کرمان نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است