مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-07سياسي

پرداخت حقوق کارگران شهرداری مهدی شهر در اولویت قرار گیرد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری مهدی شهر در اولویت کاری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز مراسم معارفه شهردار مهدی شهر با حضور فرماندار شهرستان مهدی شهر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و اعضای شورای اسلامی مهدی شهر در محل شهرداری برگزار شد.

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در آیین معرفی سیدمحمدجعفر حسینی به عنوان شهردار مهدی شهر اظهار کرد: طبق تحقیقاتی که درباره شهردار جدید انجام شده، او فردی دارای رزومه قوی و سالم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم چرخه مدیریت شهری به دست شهردار جدید مهدی شهر به خوبی بچرخد، گفت: مدیرت شهری بسیار پیچیده و چندبعدی است که باید مدیری با هوشمندی بالا در آن قبول مسؤولیت کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: در کنار ارائه خدمات مطلوب توسط شهرداری، مردم نیز در مدیریت شهری مشارکت خواهند داشت و قدردان خواهند بود.

شهاب اضافه کرد: تعامل اعضای شورا و شهردار در کنار تعامل با مدیریت شهرستانی و استانی می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را به راحتی حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق کارگران شهرداری مهدی شهر در اولویت قرار گیرد

پرداخت حقوق کارگران شهرداری مهدی شهر در اولویت قرار گیرد