مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-07اجتماعي

قدرشناسی حتی بعد از سه دهه/ دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با معلمان خود


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان همزمان با هفته معلم با دو تن از معلمان زمان تحصیل خود دیدار و از آنها قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شاید برازنده ترین جمله و واژه ها را باید در همان بیان شیوا و رسای معمار انقلاب جستجو کرد که فرمود معلمی شغل انبیاست تا به زیبایی هر چه تمام تر اوج منزلت معلمان را به تصویر کشیده و به این مقام شامخ ادای احترام کند.

بدون شک شالوده و زیربنای هر توسعه و پیشرفتی در جوامع مختلف بشری را باید در آموزش و پرورش و بدون تردید در فعالیت معلمان و آموزگارانی جستجو کرد که دانایی و پارسایی را از صمیم قلب و با اعتقاد و عشق به فرزندان جامعه خود منتقل کرده اند.

هفته معلم که به پاسداشت شهادت شهید آیت الله مرتضی مطهری به این نام مزین شده تنها بهانه ای است تا از زحمات بی بدیل قشری مظلوم و اما مقتدر و همیشه پای کار تقدیر شده و به نوعی انگیزه خدمت و فداکاری را بیش از پیش بر چشم و جان معلمان دمید.

به همین منظور و در راستای تکریم معلمان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در اقدامی نمادین و البته شایسته با حضور در منزل معلمان دوران تحصیل خود از آنها تقدیر و تشکر کرد و نشان داد بعد از چندین دهه نیز رسم قدرشناسی و تکریم معلم را از یاد نبرده و خود به عنوان مدیرکل و راس هرم خدمت در این نهاد خدمت رسان در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرشناسی حتی بعد از سه دهه/ دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با معلمان خود

قدرشناسی حتی بعد از سه دهه/ دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با معلمان خود