مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-05-06پزشكي

پزشک خانواده در استان فارس اختیاری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در زمینه مبارزه با کروناویروس و غربالگری مردم استان گفت: استان فارس در مدیریت کرونا ویروس در کشور خوش درخشید که این موفقیت علاوه بر همکاری مجموعه استانداری با دست اندرکاران حوزه سلامت،، وجود پزشکان خانواده و مراقبان سلامت بوده است.

مهرزاد لطفی تهیه 2559 تست کروناویروس در استان طی 24 ساعت گذشته را در کشور بی نظیر خواند و افزود: از این تعداد بیش از هزار مورد آن در مراکز 16 ساعته بوده است و این نشان دهنده تلاش پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در مبارزه با بیماری کووید 19 است، البته مسؤولان حوزه سلامت استان قدردان این مهم بوده و پیگیر مسائل و چالش های موجود در این حوزه هستند.

او ادامه داد: مسؤولان دانشگاه تلاش دارند تا دغدغه پزشکان خانواده به ویژه مراقبان سلامت در خصوص تسهیلات، امکانات، حقوق و مزایا را رفع کنند.

اختیارات ستاد استانی، اختیاری شدن پزشک خانواده، ثبت اطلاعات در سامانه سیب و پرداختی های بیمه ای دیگر محورهای صحبت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.

عبدالرسول همتی سه محور این نشست را اختیاری شدن پزشکان خانواده از اول خرداد، سرانه پزشکان خانواده و مراقبان سلامت عنوان کرد و افزود: با توجه به مصوبات قبلی ستاد اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک خانواده در استان فارس اختیاری می شود

پزشک خانواده در استان فارس اختیاری می شود