مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:202020-05-06اقتصادي

صیانت از واحدهای تولیدی جهت حفظ اشتغال/ حمایت از واحدهای ارز آور برای صادرات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: صیانت از واحدهای تولیدی موجود و حمایت از واحدهایی که در ارزآوری نقش آفرینی دارند، از اولویت های کاری استانداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عصر امروز در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان تهران که به میزبانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: صیانت از واحدهای تولیدی یکی از اولویت های کاری معاونت امور اقتصادی استانداری در سال جاری است و با توجه به نوسانات قیمت ارز و مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده تلاش می کنیم تا از کاهش تولید و میزان اشتغال جلوگیری کنیم.

عسگری افزود: احیاء واحدهای تولیدی غیر فعال و راکد، تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک ها و تمرکز بر اجرای پروژه های پیشران شهرستان های استان تهران از دیگر اولویت های ما خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اسلامشهر یکی از شهرستان های شاخص استان تهران محسوب می شود که تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان زیاد است، بیان کرد: ایجاد 12700 شغل جدید در سال 98نشان می دهد که مسوولان این شهرستان به خوبی پای کار بوده و توانسته اند ظرفیت های جدید جهت سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از واحدهای تولیدی جهت حفظ اشتغال/ حمایت از واحدهای ارز آور برای صادرات

صیانت از واحدهای تولیدی جهت حفظ اشتغال/ حمایت از واحدهای ارز آور برای صادرات