مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-06سياسي

پیام تبریک امیر سیاری به معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح


معاون هماهنگ کننده ارتش، طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ ایوب سلیمانی به عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ ایوب سلیمانی بعنوان معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن پیام امیر دریادار سیاری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرتیپ ایوب سلیمانی معاون محترم طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح سلام علیکم انتصاب جنابعالی بعنوان معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح که نشان از حُسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی و مجموعه نیروهای مسلح به شما پس از سالها خدمت صادقانه در نیروی محبوب و مقتدر انتظامی است را تبریک می گویم.

بدون شک خدمات شایسته جنابعالی در مسئولیت های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جزو حَسنات و سوابق درخشان شما محسوب می شود.

ادامه خدمت شما برادر ارجمند در ستاد کل نیروهای مسلح بعنوان معاون طرح و برنامه و بودجه این ستاد نیز موجب مسرت و تداوم برخورداری از خدمات صالحه شما در نیروهای مسلح خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک امیر سیاری به معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح

پیام تبریک امیر سیاری به معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح