مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-06حوادث

بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در محل مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در قم، اظهار داشت: یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم که بحمدالله مردم و خدمتگزاران توانستند در حوادث مختلف و اتفاقاتی که رخ داد خوش بدرخشند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف سال 98 چشمگیر بود به عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین ماه بود که تعداد زیادی از استان ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان داشت که با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت، دولت به تنهایی برای امدادرسانی قادر نبود و حتماً کمک مردمی لازم بود.

فرمانده ناجا اضافه کرد: یک سری مناسبت های تقویمی در کشور وجود دارد مانند مراسم اربعین امام حسین (ع) که بیش از 3 میلیون زائر به کربلا مشرف می شوند و اگر رفت و برگشت این تعداد محاسبه شود حدود 6 میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن هم در چهار مرز زمینی صورت گرفت و کار بزرگی انجام شد.

وی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول در کشور شاهد آشوب هایی بودیم اما فرمایشات رهبری (مدظله العالی) آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی در درس خارج فقه مردم صف شأن را از فتنه گران جدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردم

بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردم