مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-05-06سياسي

تاکید روسای جمهور ایران و تاجیکستان بر بازگشت روابط تجاری دو کشور به روال قبل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رؤسای جمهور ایران و تاجیکستان روز چهارشنبه در گفتگویی تلفنی با اشاره به اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی دو ملت و روابط دوستانه و برادرانه دو دولت، - روسای جمهور ایران و تاجیکستان تلاش مسئولان دو کشور برای بازگشت روابط تجاری و اقتصادی فی مابین به روال قبلی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را حائز اهمیت عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رؤسای جمهور ایران و تاجیکستان روز چهارشنبه در گفتگویی تلفنی با اشاره به اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی دو ملت و روابط دوستانه و برادرانه دو دولت، بر ضرورت توسعه بیش از پیش همکاری ها و مناسبات فی مابین در راستای تامین منافع دو ملت تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و امامعلی رحمان با تبریک متقابل فرا رسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی عبادات دو ملت در این ماه، آخرین وضعیت روابط و همکاری های ایران و تاجیکستان را در بخش های گوناگون مورد بررسی قرار دادند.

رؤسای جمهور ایران و تاجیکستان همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سختی ها و مشکلاتی که این بیماری برای اکثر کشور های جهان بوجود آورده است، بر لزوم تلاش و تعامل مسئولان دو کشور برای توسعه همکاری ها و انتقال تجربیات در راستای مقابله با این بیماری تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روسای جمهور ایران و تاجیکستان بر بازگشت روابط تجاری دو کشور به روال قبل

تاکید روسای جمهور ایران و تاجیکستان بر بازگشت روابط تجاری دو کشور به روال قبل