مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-06سياسي

بسیج سازندگی نماد خدمت رسانی در مناطق محروم است


سرهنگ کامران هزار خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در سال 97 به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر هدایت گروه های جهادی و خدمت به اقشار محروم شکل گرفت.

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: سازمان بسیج سازندگی در بخش های مختلف از جمله محرومیت زدایی، خدمات رسانی، اشتغال، عمران، فرهنگی، اقتصادی، تشکیل بنگاه های کوچک، کمک به اقشار محروم و روستاها در سطح کشور اقدامات شایسته ای انجام می دهد.

وی مهم ترین رسالت بسیج سازندگی را خدمت به مردم عنوان کرد و بیان داشت: این سازمان اهداف و اولویت ها و همچنین برنامه های خود را تاکنون به خوبی اجرایی کرده و اقدامات خوبی در سطح کشور و به تبع آن در استان انجام شده است.

هزارخانی تصریح کرد: اندیشه امام و مقام معظم رهبری مبتنی بر اصل سازندگی در عرصه انسانی و انسان سازی و همچنین خدمات مادی در نقاط محروم و حاشیه شهرها است و هدف هم با توجه به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی همین است.

این مسئول ادامه داد: در این گروه های جهادی دانش آموزان، دانشجویان و تحصیل کردگان با شوق و ذوق در خدمت رسانی نقش آفرینی می کنند.

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: این جوانان نقاط محروم را شناسایی و از توان خود و خیرین و همچنین سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی نماد خدمت رسانی در مناطق محروم است

بسیج سازندگی نماد خدمت رسانی در مناطق محروم است