مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-06حوادث

11 نفر در کردستان بر اثر حوادث مربوط به گاز جان باختند


هوشنگ اولی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت هفت نفر بر اثر آتش سوزی و انفجار و چهار نفر نیز به علت استنشاق گاز منو اکسید کربن جان باختند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 98 تاکنون 65 حادثه بر اثر استفاده از وسایل گازسوز در کردستان اتفاق افتاد که 60 مورد آن آتش سوزی و انفجار در اثر نشت گاز و پنج مورد نیز ناشی از استنشاق گاز منو اکسیدکربن بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان عدم آگاهی و استفاده نادرست از وسایل گازسوز را مهمترین عامل بروز این اتفاقات عنوان کرد و یادآور شد: از تعداد 65 حادثه پیش آمده در استان تعداد 40 مورد در شهرها و 25 مورد در روستاها اتفاق افتاده است.

اولی زاده افزود: در سال 97 تعداد حوادث ناشی از عدم رعایت توصیه های ایمنی در استان 56 مورد بوده که 53 مورد حوادث ناشی از انفجار و آتش سوزی و سه مورد نیز بخاطر نشت گاز منو اکسید کربن بود که باعث مرگ پنج تن شد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان اظهار داشت: مهار نکردن شلنگ وسایل گازسوز به وسیله بست فلزی از مهمترین دلایل نشت گاز و نهایت انفجار در محل مورد استفاده است.

اولی زاده گفت: غیراستاندارد بودن شلنگ، عدم استفاده از درپوش مناسب برای مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده و دخالت افراد غیرمتخصص در تعمیر و دستکاری وسایل گازسوز به ویژه خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 نفر در کردستان بر اثر حوادث مربوط به گاز جان باختند

11 نفر در کردستان بر اثر حوادث مربوط به گاز جان باختند