مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-06سياسي

تلاش5700 گروه جهادی درآذربایجان شرقی 105هزار بسته معیشتی توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد اسکندری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی، فلسفه این نهاد را استفاده از ظرفیت های جوانان و عموم مردم برای سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانسته و گفت: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر داشته های داخل محقق می شود که مهم ترین داشته را می توان همین روحیه جوانان کشور دانست که اگر به آنان اعتماد شود، قطعاً جواب این اعتماد را خواهند داد.

وی با اشاره به تلاش گروه های جهادی در تمامی ایام سال گفت: در مساله بیماری کرونا نیز از اولین ساعات شیوع بیماری، پدافند زیستی امام رضا (ع) به صورت شبانه روزی تلاش خود را آغاز کرده و حتی لحظه سال تحویل نیز در حال برنامه ریزی برای کم کردن بار این بیماری برای مردم بود.

اسکندری ادامه داد: همانطور که بسیج سازندگی در دهه 60 توانست گام بزرگی در راستای ریشه کنی فلج اطفال بردارد، حالا نیز در حال تلاش برای کاهش شیوع بیماری و کمک های دیگر در این زمینه است.

212 کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان فعال شد وی گفت: در این راستا، 212 کارگاه تولید ماسک در سطح استان توسط این جهادگران فعال شد که منجر به تولید دو و نیم میلیون ماسک تاکنون شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا با اشاره به تدبیر بسیج سازندگی برای افراد آسیب دیده از بیماری کرونا نیز گفت: پایگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش5700 گروه جهادی درآذربایجان شرقی 105هزار بسته معیشتی توزیع شد

تلاش5700 گروه جهادی درآذربایجان شرقی 105هزار بسته معیشتی توزیع شد