مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-06سياسي

اتمام حجت رییس کل دادگستری با مدیران کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، اولین جلسه شورای اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه روز چهارشنبه 17 اردیبهشت به میزبانی رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دادسرای کرمانشاه برگزار شد و مدیران یا نمایندگان بیش از 10 دستگاه و نهاد استانی هم در آن حاضر شدند.

دستور کار این جلسه، پیگیری موضوع حفظ حریم رودخانه ها، مقابله با حفر چاه های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی استان بود؛ موضوعی که به گفته رییس کل دادگستری استان کرمانشاه باید تا پایان سال به صورت مداوم پیگیری شود.

تجاوزهای با سند! در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با تاکید بر اینکه کشت برنج باید براساس شیوه نامه های ابلاغی وزارت نیرو باشد، اظهارداشت: سال گذشته حدود 2 هزار و 500 هکتار برنج در استان کرمانشاه کشت شد که بیش از 80 درصد آن غیرمجاز بود.

بهرام درویشی با بیان اینکه تنها 2 استان گیلان و مازندان مجاز به کشت برنج هستند، گفت: در استان کرمانشاه به دلیل اینکه رودخانه های جاری دائمی کمی وجود دارند و به دلیل رطوبت کم هوا باید آب بسیاری برای آبیاری مصرف شود، لذا کشت برنج غیرمجاز است و تنها در چند نقطه محدود و طبق شیوه نامه های منابع آبی مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت رییس کل دادگستری با مدیران کرمانشاه

اتمام حجت رییس کل دادگستری با مدیران کرمانشاه