مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-06سياسي

تعطیلی پنج شنبه ها جبران خسارت مثلث طلایی گردشگری کرونازده ی کشور


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعطیلی پنج شنبه ها را فرصتی برای برنامه ریزی سفر به خصوص در مقاصد گردشگری با مسافت های کوتاه دانست.

- ایسنا/یزد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعطیلی پنج شنبه ها را فرصتی برای برنامه ریزی سفر به خصوص در مقاصد گردشگری با مسافت های کوتاه دانست.

مهدی جمالی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا به اهمیت ساماندهی تعطیلات به عنوان یکی از موضوعات حیاتی در کشور اشاره و اظهار کرد: به نظر می رسد وجود تعطیلات منسجم دو روز در هفته برای کشور نتایج مثبت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل توجهی را به همراه داشته باشد و این اقدام از سوی دولت می تواند منجر به افزایش بهره وری کارکنان و همچنین رونق بخشیدن به حوزه گردشگری به ویژه از نوع درون استانی و استان گردی شود.

وی با بیان این که در شرایط فعلی کشور، فراهم کردن زمینه هایی برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا با تعریف مکانیزم های اثربخش یکی از ابزارهای اساسی برای رونق بخشی به حوزه گردشگری است، گفت: در این زمینه تعطیلی پنج شنبه ها می تواند فرصت مناسبی را برای شهروندان به منظور برنامه ریزی سفر به خصوص در مقاصد گردشگری با مسافت های کوتاه را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ها جبران خسارت مثلث طلایی گردشگری کرونازده ی کشور

تعطیلی پنج شنبه ها جبران خسارت مثلث طلایی گردشگری کرونازده ی کشور