مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-06بين الملل

جزییات گزارش کمیته پارلمانی ویژه ارزیابی برنامه دولت الکاظمی در پارلمان عراق


کمیته پارلمانی ویژه ارزیابی برنامه پیشنهادی دولت «مصطفی الکاظمی» طی گزارشی مفصل اعلام کرد که نقصان ها و کاستی های این برنامه مانع موفقیت این دولت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته نظارت بر اجرای برنامه دولتی و برنامه ریزی راهبردی پارلمان عراق، امروز (چهارشنبه - 6 می) در حالی که تنها چند ساعت دیگر به جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی و برنامه دولت او باقی مانده، از وجود اشکالات و نقصان هایی در برنامه ارائه شده نخست وزیر مامور تشکیل کابینه پرده برداشت و اعلام کرد که این نقصان ها مانع موفقیت دولت مذکور خواهد شد.

این کمیته پس از ارزیابی برنامه پیشنهادی الکاظمی اعلام کرد که هرچند این برنامه در مقایسه با برنامه های ارائه شده از سوی عدنان الزرفی و محمد توفیق علاوی ـ که پیش از او مامور تشکیل کابینه شده بودند ـ دارای سازماندهی بیشتر است اما  الکاظمی به صورت شفاف به مسائلی نظیر نحوه حل پرونده های فساد، بدهی های خارجی، پایبندی به طرح مصوب پارلمان برای اخراج نیروهای خارجی از کشور، سازوکار حل اختلافات میان اربیل و بغداد، زمان دقیق برگزاری انتخابات زودهنگام و .

نپرداخته است.

پایگاه خبری المعلومه نسخه ای از ارزیابی کمیته مذکور را منتشر کرد که در آن آمده است: برنامه دولت آقای مصطفی الکاظمی در مقایسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزارش کمیته پارلمانی ویژه ارزیابی برنامه دولت الکاظمی در پارلمان عراق

جزییات گزارش کمیته پارلمانی ویژه ارزیابی برنامه دولت الکاظمی در پارلمان عراق