مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-05-06سياسي

2000 بسته معیشتی در عسلویه توزیع شد


بیش از دو هزار بسته معیشتی باارزشی بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در طرح کمک مؤمنانه شهرستان عسلویه توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالنبی یوسفی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه اظهار داشت: با همکاری سازمان منطقه ویژه و شورای راهبردی بیش از 2000 بسته باارزشی بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در طرح کمک مؤمنانه شهرستان عسلویه توزیع شده است.

فرماندار عسلویه افزود: با همکاری سمن ها، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی، اقدام به شناسایی خانواده های نیازمند نموده و بسته های کمک معیشتی را به آن ها تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: سپاه قرارگاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه نیز در سه مرحله بسته های مواد غذایی را بین نیازمندان توزیع می کنند که مرحله اول با پخش 400 بسته به اتمام رسید و در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر مراحل دیگر توزیع این بسته های کمک مؤمنانه انجام می پذیرد.

یوسفی با تشکر از تلاشگران عرصه سلامت استان بوشهر و شهرستان عسلویه اظهار داشت: پیش بینی همه و رسانه ها تبدیل شدن عسلویه به کانون شیوع بیماری کرونا در جنوب کشور بود که خوشبختانه با تلاش های بی وقفه حوزه سلامت و همکاری تمامی نهادها و مردم، این پیش بینی به وقوع نپیوست و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 بسته معیشتی در عسلویه توزیع شد

2000 بسته معیشتی در عسلویه توزیع شد