مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-06اقتصادي

بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است


فرماندار بابل با اشاره به خروج شهرستان از وضعیت قرمز کرونا، آن را نتیجه تلاش های کادر درمان، اصناف و بازاریان و همکاری مردم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قربانعلی ولی زاده بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از فعالان اصناف در حوزه مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تشکر از همدلی و همراهی اصناف گفت: پدیده ویروس کرونا همزمان با روزهای پایان سال که اصناف امید به افزایش حجم فروش و تجارت داشتند، رکود حاکم بر بازار را در شهرستان تشدید کرد امابا همراهی و همدلی خوب اصناف، شاهد خروج شهرستان از وضعیت قرمز بودیم.

ولی زاده اظهار داشت: نگرانی بعدی درباره تبعات اقتصادی بروز بحران کرونا بعد از بازگشایی بود و با تعامل اصناف و فعالان اقتصادی و مجمع خیرین بسته های معیشتی آماده و در قالب کمک های مومنانه در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت و حال امید داریم که با مدیریت صحیح در سال جهش تولید بحران های اقتصادی به وجود آمده نیز رفع شود.

وی بیان کرد: این شهرستان به عنوان اولین شهرستان در استان مازندران توانست با راه اندازی ستاد مردمی مبارزه با کرونا با حضور خیرین فعال اقتصادی و کادر درمانی مبلغ 5.

5 میلیارد تومان کمک های مردمی را در اختیار کادر درمانی برای مقابله با کرونا قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است

بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است