مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-05-06دانش

طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه هایی جداگانه به حمیدرضا غلامرضایی رییس بیمارستان فرهیختگان و اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان از مدافعان .

- رییس دانشگاه آزاد، در نامه هایی جداگانه به رییس و معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان از مدافعان سلامت این بیمارستان در مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه هایی جداگانه به حمیدرضا غلامرضایی رییس بیمارستان فرهیختگان و اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان از مدافعان سلامت این بیمارستان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

در متن پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در طول حیات خود، نقش ارزنده ای در تأمین نیروی انسانی موردنیاز نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران داشته است.

در این عرصه بحران جهانی بیماری کویید 19، بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از دانش اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان متعهد و کارآمد خود، در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به کرونا ویروس خوش درخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد

طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد