مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-06اقتصادي

روایتی از بانوی کارآفرین سوادکوهی/ صادرات از دل روستا+ فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، علاقه و اراده در کنار علم و امکانات می تواند موفقیت هایی را شکل دهد و قسمتی از چرخ اقتصادی را به حرکت درآورد.

بخشی از این چرخش بردوش بانوانی است که باوجود همه ناملایمات و سختی ها با اراده قوی شان مانع از فعالیت نشده است.

خانم ها در بسیاری از مشاغل موفق بودند و الگویی برای جامعه محسوب می شوند از جمله پرورش گل و گلخانه داری که با ظرافت شان سازگاری دارد و بخشی از زندگی آنان می شود.

زنانی که بیشترین دغدغه آنها سلامت گیاهانی است که برایشان زحمت کشیده اند و شبانه روز شاهد رشد آنها بودند و چه زیباست به ثمر نشستن تلاشی که با علاقه و عواطف عجین شده باشد.

* پرورش گیاهان صادراتی در کنیج کلا زیراب سوادکوه ثریا ابوطالبی پیر نعیمی کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی گرایش اصلاح نباتات٬ با توجه به علمی که دارد توانست به دنبال علاقه کاری اش برود.

وی که بعد از فارغ التحصیلی به دنبال ایجاد گلخانه بود، می گوید: بعد از اینکه در سال 1392 فارغ التحصیل شدم دلم می خواست در روستای پیرنعیم گلخانه ای داشته باشم یا آزمایشگاه کشت بافت کار کنم.

به دنبال پروژه خاص بودم در سال 1395 به واسطه یکی از دوستانم با شرکت بین المللی فدک گل آشنا شدم ولی می خواستم بدانم آیا دوستم که در اصفهان کارش را شروع کرده بود موفق می شود یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بانوی کارآفرین سوادکوهی/ صادرات از دل روستا+ فیلم و عکس

روایتی از بانوی کارآفرین سوادکوهی/ صادرات از دل روستا+ فیلم و عکس