مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-05-06سياسي

برپایی رزمایش سه گانه مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان سمنان


رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با تلاش گروه جهادی حیدریون سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد.

- برپایی رزمایش سه گانه "مواسات، همدلی و کمک مومنانه "در استان سمنان ایسنا/سمنان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با تلاش گروه جهادی حیدریون سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد.

حسن میرعماد، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان روز 17 اردیبهشت در حاشیه این آیین اظهار کرد: این رزمایش در سه مرحله با تلاش جهاد کشاورزی در حال انجام است و امروز در راستای کمک های مومنانه، 500 بسته غذایی در استان توزیع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه، این بسته ها در بین نیازمندان واقعی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: بیشتر این بسته ها در مناطق روستایی و کمتر برخوردار استان توزیع می شود.

میرعماد ادامه داد: در اوایل ماه مبارک رمضان هم افزون بر 200 بسته غذایی با همت جهاد کشاورزی استان توزیع شد و این طرح در مرحله دیگر در روزهای آینده هم اجرایی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ارزش هر کدام از بسته های غذایی سه میلیون و 200 هزار ریال است و شامل 16 قلم مانند مرغ مایع ، برنج، پنیر، خرما، ماکارونی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی رزمایش سه گانه مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان سمنان

برپایی رزمایش سه گانه مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان سمنان