مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-06اقتصادي

ارتقاء کیفیت آب دیشموک در آینده نزدیک


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده ای نه چندان دور با اجرایی این پروژه شاهد بهره مندی مردم شهر دیشموک و روستاهای تابعه از نعمت آب پایدار خواهیم بود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده ای نه چندان دور با اجرایی این پروژه شاهد بهره مندی مردم شهر دیشموک و روستاهای تابعه از نعمت آب پایدار خواهیم بود.

فیض الله پاسره با اشاره به اینکه آب شهر دیشموک و روستاهای تابعه از طریق 3 حلقه چاه تأمین می شود، افزود: بدلیل عدم وجود منابع آب کافی و مطابق با استانداردهای آبرسانی، تأمین آب روستاهای تابعه شهر دیشموک بصورت 24 ساعته مقدور نیست.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی به شهر دیشموک و روستاهای تابعه آن، تمامی زیرساخت های لازم شامل خطوط انتقال، مخازن ذخیره و شبکه های توزیع آب ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در چند سال گذشته بدلیل خشکسالی های پی در پی و افت سطح آب در منابع و سفره های زیر زمینی، کیفیت یکی از چاه های منطقه مذکور با توجه به افزایش غلظت بعضی از فاکتورهای شیمیایی آب کاهش یافته که شرکت آب و فاضلاب استان جهت حل مشکلات مردم راهکار کوتاه مدتی را اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کیفیت آب دیشموک در آینده نزدیک

ارتقاء کیفیت آب دیشموک در آینده نزدیک