مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-06پزشكي

معتادان متجاهر؛ افرادی که مهارت زندگی بدون مصرف مواد را فراموش کرده اند


یک پزشک و روان درمانگر اعتیاد می گوید: جمع آوری معتادان متجاهر در این شرایط کار بسیار پرزحمت، پردردسر و پرهزینه است و به نظر نمی رسد این طرح در نهایت از حیث درمان اعتیادی آنچنان نتیجه بخش باشد اما از حیث اینکه جمع آوری شوند و کمتر به چشم بیایند خوب است.

- یک پزشک و روان درمانگر اعتیاد می گوید: جمع آوری معتادان متجاهر در این شرایط کار بسیار پرزحمت، پردردسر و پرهزینه است و به نظر نمی رسد این طرح در نهایت از حیث درمان اعتیادی آنچنان نتیجه بخش باشد اما از حیث اینکه جمع آوری شوند و کمتر به چشم بیایند خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود شیوایی با بیان اینکه جمعیت معتادان متجاهر برای مردم سالم و عادی نامطلوب است، اظهار کرد: فشار افکار عمومی سبب می شود سازمان ها اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر کنند، اما این سوال مطرح است که آیا در کلیت طرح جمع آوری معتادان متجاهر سوای موضوع کرونا تغییری به وجود آمده است و کسی که به مراکز ماده 16 می رود با چه شرایطی قرار است از این مراکز خارج شود تا احیانا بار بعدی جامعه کمتر شود؟.

وی افزود: آنچه در مدت نگهداری می توان برای این افراد انجام داد این است که کاری کنیم تا آنها دیگر مصرف کننده نباشند و در عین حال شغل یا مهارتی را هم یاد بگیرند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر؛ افرادی که مهارت زندگی بدون مصرف مواد را فراموش کرده اند

معتادان متجاهر؛ افرادی که مهارت زندگی بدون مصرف مواد را فراموش کرده اند