مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-06حوادث

گازگرفتگی حین حفر چاه آب جان دو مرد را گرفت


سرپرست سازمان آتش نشانی رشت، از جان باختن دو شهروند حین حفر چاه آب خبر داد و گفت: عدم آگاهی در حفر چاه های نیمه عمیق می تواند مردان حفار را دچار مشکل کند و حتی منجر به مرگ آنان شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست سازمان آتش نشانی رشت، از جان باختن دو شهروند حین حفر چاه آب خبر داد و گفت: عدم آگاهی در حفر چاه های نیمه عمیق می تواند مردان حفار را دچار مشکل کند و حتی منجر به مرگ آنان شود.

شهرام مومنی در گفت وگو با ایسنا، از جان باختن دو شهروند رشتی حین حفر چاه آب خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 7:50 امروز، 17 اردیبهشت به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد و سریعا هفت آتش نشان و افسر ارشد، یک دستگاه خودروی نجات و عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در جاده جیرده اعزام شدند.

وی علت این حادثه را گاز گرفتگی حین حفر چاه آب دانست و گفت: ابتدا مرد حفار با توجه به انتشار گاز زیرزمینی دچار حادثه شد که با توجه به عدم آگاهی دقیق از چگونگی انتشار گاز فرد دیگری که جهت نجات به داخل چاه رفته بود نیز دچار گاز گرفتگی و خفگی شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، با بیان اینکه تیم نجات سریعا با انتقال گاز توسط سیلندر تنفسی آتش نشانی، محیط را برای اعزام آتش نشان به داخل چاه امن کردند، افزود: بلافاصله انتقال هر دو فرد به مکان امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی حین حفر چاه آب جان دو مرد را گرفت

گازگرفتگی حین حفر چاه آب جان دو مرد را گرفت