مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-06اجتماعي

351اثر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی داوری شد/راهیابی 9 اثر به مرحله کشوری


معاون پژوهش آموزش و پرورش هرمزگان از اعلام نتایج داوری 351 اثر ارسالی به جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم خوشبخت پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه 15 اثر در بخش دانش آموزی و معلمان به مرحله کشوری راه پیدا کردند، افزود: در مرحله استانی پس از فراخوان جشنواره، 604 اثر در سامانه جشنواره ثبت شد که از این آثار ثبت شده، تعداد 351 اثر از طرف دبیر خانه جشنواره دارای شرایط فنی شناخته شد.

وی افزود: در مجموع از تعداد 203 اثر رسیده در بخش معلمان و دانشجو معلمان تعداد 9 اثر و از 148 اثر در بخش دانش آموزی تعداد 6 اثر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافت.

خوشبخت تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری نیز این جشنواره با ثبت نام داوطلبان شامل معلمان، دانشجو معلمان و دانش آموزان در شبکه ملی مدارس ایران رشد به آدرس roshd.

medu.

ir ، شروع می شود و با ارسال آثار آموزشی الکترونیک تولید شده به دبیرخانه استانی و برگزاری داوری آثار و انتخاب آثار برتر ادامه پیدا می کند و آثار منتخب بر اساس سهمیه تعیین شده از سوی وزارت متبوع در سامانه این جشنواره قرار می گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

351اثر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی داوری شد/راهیابی 9 اثر به مرحله کشوری

351اثر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی داوری شد/راهیابی 9 اثر به مرحله کشوری