مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-06پزشكي

مؤفقیت محقق ایرانی در تولید داروی درمان کرونا/ فاز دوم آزمایش آغاز می شود


نتایج اولیه یک دارو در درمان کرونا که به مدیریت ارشد اجرایی یک محقق ایرانی تولید شده، رضایتبخش بوده و قرار است حدود سه هفته دیگر فاز دوم آزمایش انسانی این دارو آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، پس از  آنکه نتایج آزمایش  یک داروی پادتن مونوکلونال انسانی به نام leronlimab برای مقابله با ویروس کرونا موفقیت آمیز بوده، قرار است فاز دوم آزمایش انسانی این دارو آخر ماه جاری میلادی صورت بگیرد.

این دارو در شرکتی به نام CytoDyn به مدیریت ارشد اجرایی نادر حسن پور تولید شده است؛ آزمایش این دارو برای درمان کووید 19 با حضور 10 بیمار در مرکز درمانی مونت فیوره واقع در کالج پزشکی آلبرت انیشتین در نیویورک انجام شد.

در آزمایش اولیه، leronlimab بار ویروس را کم کرده و سیستم ایمنی بیماران کووید 19 را احیا کرده است.

فاز دوم آزمایش این دارو  قرار است برای درمان 75 بیمار مبتلا به ویروس کرونا آزمایش شود؛ Leronlimab دارویی است که توسط شرکت بیوتکنولوژی CytoDyn ساخته شده و در حال حاضر برای درمان HIV و سرطان در دست تولید است.

در ماه مارس این دارو برای هفت بیمار مبتلا به ویروس کرونا تجویز شد؛ دو تن از این افراد که تنفس آنها با کمک دستگاه بود، خوب شدند و حال بقیه آنها نیز به جزء یک نفر رو به بهبود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤفقیت محقق ایرانی در تولید داروی درمان کرونا/ فاز دوم آزمایش آغاز می شود

مؤفقیت محقق ایرانی در تولید داروی درمان کرونا/ فاز دوم آزمایش آغاز می شود